środa, 5 września 2007

Mam dwie ręce, a mogłem być pedałem.

Jako, że to pierwsza NOTKA mojego autorstwa, chciałbym wypocić coś co uczyniłoby ją wyjątkową. Niestety z uwagi na złe samopoczucie i doskwierający (rzec można UPIERDLIWY) ból głowy nie chce mi się. Zasadniczo wyjątkowość notatki jest pojęciem względnym. Aby zainteresować zwykłego, szarego chujensa wystarczy wspomnieć o wyzierniku dopochwowym lub wymyślać historie o krwiożerczych, biszkoptowych stworach, a wszystko po to, by uchronić się przed obojętnością... Już od dawna myślałem o stworzeniu Blogaska, zazwyczaj jednak na myśleniu się kończyło. Marzyłem o tym, że mój będzie taki wyjątkowy i w ogóle...Będzie lepszy od innych? Odnoszę wrażenie, że od Blogasków fanek th ten będzie się odróżniał tylko szatą graficzną...(Tu ukłon w strone gównodowodzącego kolorkami - None) siurururu... Jako że mój entuzjazm umiera, nie piszę dalej. Pozdrawiam Pana Wiewióra z Zielonej Szkółki oraz Weronikę Copołyka. Pozdrawiam również Żonę (prawdziwego pesymistycznego Dzika:*) oraz Łysegopana Z Kobiecymnarządemrozrodczymnaczole. Jutro biologia!

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

kupie waszą książkę

Anonimowy pisze...

No to przede wszystkim zmieńcie kurwa czcionke bo nic nie widze. Niektorzy mają rozdzielczośc wyższą niż tą ktora ma Julek (800x600) :P

Poza tym, macie muki, że nie powiedzieliscie mi o blogasku.

Anonimowy pisze...

wtf to odpowiedni nagłowek dla tej strony...

Unknown pisze...

kurwa! to ja jestem None'k! ~~

a to nie ja pisałem! to jest zbyt normalne żebym coś takiego napisał!

NoNe pisze...

cicho :P ponownie ci mówie ~~

to ja ten prawdziwy :P