wtorek, 18 września 2007

Egzystencjonalnoemocjonalne sranie po ścianie.

Trochę żal, bo blogasek kona na stojaka. Nikomu się kurczaki pisać nie chce, a i pomysłów nie ma. Trudno się dziwić, bo przecież nie tak dawno świętowaliśmy publikację, ciężko się nie chwalić, 5 już posta. Jest naprawdę nieźle. A co do Ciebie, Orwell ladaco. Nie jestem emo, moja stara nie pierze w rzece i co najważniejsze posiada kolana... Prawda jest zupełnie inna. Jestem wyznawcą Szatana, jego wiernym, niezastąpionym sługą. Lucyper mieszka w każdym z nas. Taaak! Ave Master Luciper. Głębiej należy zastanowić się nad ideą włosów kręconych. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że na jajsonach włosy kręcą się bo muszą. Jeśli spojrzymy na taki włos przez mikroskop, co lepsze, będziemy obserwować jego przekrój, zauważymy, że jest on spłaszczony, w czego efekcie zakręca się figlarnie. Można wyciągnać z tego proste wnioski: zadziorne kędziorki i dzikie loczki zapewniają nam lepszą ochronę. Co jednak kiedy delikwent posiada włosy kręcone na główie? Czy mamy prawo oskarżać go o to, że ma penisa w głowie? Wątpię... W zasadzie, ciężko oskarżyć go o posiadanie w głowie czegokolwiek. Na takich wysokościach życie praktycznie nie występuje, a jeśli nawet to w bardzo prostych formach (mchy, porosty, miniaturowe krzaczki, liczne gatunki traw). Trudno się więc dziwić, że nasz koleżka sypie takimi wierszykami. Ograniczony dostęp tlenu i stosunkowo niskie ciśnienie robi swoje. Chciałem pozdrowić pana Michała J. - Kocham Cię mocno i bez wazeliny pedałku. Idę.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

wow ! notka przesadna ...powiem, że nawet sie łza w oku zakręciła i moja czarna kredka do oczu sie rozmazała! ..więc kurwa ... uważaj siebie ! ...a co to emo to nie obrażaj mojej mam do ja kocham bardzo bardzo ,,jak juz to moja babcia kolan może nie wieć xD :P... wykład o włosach tych i tamtych i tych tam ów gdzie... no dostyć interesujący! ...ale jak można w taki sposób sapać do kolegi Michała J. ! ..Przecież jego czupryna jest jak najbardziej spoko a co do jego wysokości też jest wporzo ...! hmm.. nie wiem i nie zrozumiem dlaczego taki sap na jego cześc .!
wysocy faceci żyją krócej a to jest ogromny plus dla kobiety która sie z takim facetem wiąże :D:D ..tak tak więc mi tu z wysokości nie śmiać sie ! o nie ! .. na koniec pozdrawiam i to bez wazeliny :D:D x** ...emo awe ..itp.!

Anonimowy pisze...

kocham CIę!!
jutro Cię wezmę na trawie! :DDD


:DDDD

JP pisze...

Wszyscy wiedzą, że Orłel nie myje włosów i ma łonaki na czole.




Ale being emo is not a crime, więc sie Julasku nie martw :* :))