sobota, 1 grudnia 2007

Dizzy Carrot Apple Orange.

Witam :) po jakimś czasie nieobecności przypomniałem sobie o blogu. Nie martwcie się, że nie rozumiecie tytułu. Po prostu przepisałem wyrazy z etykiety soku, bo nie chciało mi się myśleć. Dzisiaj będzie o naszych złotych myślach i fajnych tekstach ;f. A, że zbyt dużo ich nie ma, albo ich teraz nie pamiętam, notka będzie krótka i zwięzła.

"- poproszę wino
- to czerwone?
- nie, to tanie. "

"Co to był za film co oni się tak fajnie naparzali grupowo?" :> Ja nie wiem ;d ale Maras chyba wie ;d

"-gdzie idziesz?
- w pizde."

"Kurwa, ale mnie gardło boli po tym śpiewaniu...jakbym komuś loda robił" (to nie ja powiedziałem dla jasności :P)


Chęci i weny nie ma, pewnie dlatego, że jest to koniec baaardzo męczącego tygodnia. Dlatego jeszcze rozkminiarskie zdjęcie Marasa, specjalnie dla gorących lasek, które mnie o to prosiły na gg (Władysława, Ziemowita, Franciszka - specjalne pozdro dla nich, bardzo gorące, gorące laski.



Zastanawiałem się, czy nie powiększyć czcionki bo tak maławo wyszło...ale, wpadłem na genialny pomysł zapodania linkaczami :D

Bardzo ciekawy portal
Gej party
Prawie jak MENSA, zwłaszcza komentarze
Wyjebioza na maxa

Si ja.

Brak komentarzy: