poniedziałek, 15 października 2007

Samotność...Joł. Ciemność. Mrok. Ból. Samotność. W pytkę.

Nadciągają anioły śmierci i demony ciemności... Czarna krew spływa po lejku do szklanki. OMG jak jest strasznie i potwornie. OMG. OMG. Lamentuję. OMG. Ok, już tłumaczę o co chodzi.... jako, że nie miałem pomysłu na ciekawy wstęp chciałem napisać em0 notkę bo chciałem być el0 i pr0, jednakowoż nie udało się...nie jestem dostatecznie mHroCznHy. Mogę jedynie powiedzieć, że w zeszycie mam chujowe notatki, a na forum jeszcze gorsze :D Nie wiem czy wiecie, ale Maras ma telewizor i nie używa go od tygodnia :D Ale przejdźmy do sedna sprawy bo na razie to jest takie pitolenie o Szopenie.

Pojutrze wyjeżdżamy na biwak.

Koniec sedna sprawy wracamy do pitolenia.

Po dziesięciu minutach wpatrywania się w ikonkę AQQ na moim komputerze stwierdziłem, że nawet nie wiem o czym pitolić... myśląc nad moją egzystencją i innymi duperelami stwierdzilem, że jak chcemy być sławni to nie ma co się ograniczać i zarejestrowałem się na topliście! A co. (w sumie się jeszcze nie zarejestrowałem, ale się zarejestruję) I wtedy, hahaha, będę, muhahah (to jest demoniczny śmiech geniusza) zmieniał moje zmienne ip od neostrady i będziemy kurde na pierwszym miejscu :) Wyprzedzimy fanki Tokio Hotel i ludzi opisujących jak ganiają koty i nie myją pały w soboty.

Jako, że post ten miał być pisany z klasą w uprzednim zamyśle, ale siedzi mi się jakoś dziwnie i mam shizy to jest on pisany dziwnie i shizowato. Na koniec polecam (jak zawsze ciekawe) stronki:
Definicja Informatyka na Nonsensopedii
Miłość, sex i morderstwo
Nienawiść, masturbacja i rozwalanie maskotek


Swoją drogą, chciałem wspomnieć, że niekiedy w Gostyniu dzieją się dziwne rzeczy

Joł.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jadłes kiedys emO?? o_O wpsaniałe! blog mi sie podoba sie nawet..jestescie popierdoleni i za to was lubie..i ogólnie to chujnia,piszcie więcej moje slodkie pałki

Unknown pisze...

Parwdziwy nonek!:
pffffffff pffffffffffffff pfffffffffffff
oni nawet nie są w połowie tak fajni jak ja ~~ do tego ta moja podróba :P :P :P co się pode mnie podszywa ^^ ahahahaha