wtorek, 22 stycznia 2008

Grypa żołądkowa gorzka.

Choć swoje wycierpiałem spędzając wiele czasu na klopie rozkminiając którą stroną uderzyć, nie czuję się dobrze ze świadomością, że przeze mnie podobnych przygód doświadczają kolejne osoby.
Kto by pomyślał, że Rzadziuchą można zarażać? Gdybym tylko wiedział o tym wcześniej...
Grypa żołądkowa - choroba ostatnimi czasy dość modna - daje człowiekowi bardzo wiele okazji do obszernych przemyśliwań i analizacji egzystencji lub też konsystencji - jak kto woli.
Gdy gazeta z programem została przeczytana po raz 3, a informacje kulturalne z ostatnich trzech miesięcy tylko 'napinały mięśnie...' pomyślałem, że warto zastanowić się nad sensem. (...)
Dzisiaj wraz z Piotrem wpływaliśmy na swoją świadomość. Gdy usłyszał, że zarażam zaczął boleć go brzuch. Nie zdziwiłem się więc, kiedy poczułem, że jest dziwnie. "Jest dziwnie" - te słowa Piotr wypowiadał kilkakrotnie, wystarczyło, aby wszystko wokół mnie stało się dziwne... Jest dziwnie! Nawet teraz i tu.
Na zakończenie - krótki komiks:




6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jest dziwnie ;d

i w ogole, tyle sie imprez ciekawych odbylo, a ty napisales o... kupie ;d

ahh, i pozdrowienia dla nona, ktory z przyczyn od niego niezaleznych, nie moze teraz usiasc przed kompem ;p

NoNe pisze...

jak nie mogę, jak mogę ;F

Anonimowy pisze...

a piłeś kiedyś krew kota?

Anonimowy pisze...

Git :d wyjebiste:D

Anonimowy pisze...

"Silver i jego pasja..." no bo bez kupy świat był by do dupy

Anonimowy pisze...

Hahahahah:D ej.. lepiej tylko srac, niz wymiotować i srac na raz...